Enviament gratuït en compres superiors a 40€ (Península)

AJUDA I PREGUNTES FREQÜENTS

PREGUNTES FREQÜENTS

La compra de productes a través de la passarel·la de LAFUENTE LORENZO SA permet les següents formes de pagament:

  • Pagament amb targeta de dèbit o crèdit (VISA, MESTRE i MASTERCARD) a través d’un TPV virtual.
  • Pagament per Transferència Bancària.

Per utilitzar la targeta de crèdit a través d’un TPV virtual, el comprador ha d’omplir un formulari indicant el nom de l’propietari de la targeta, tipus de targeta, data de caducitat de la targeta i codi de seguretat.

LAFUENTE LORENZO SA no té accés a les dades bancàries vinculats als mitjans de pagament i no coneix ni registra aquestes dades durant l’operació de pagament.

Per finalitzar la compra, l’usuari ha d’entrar a la pàgina de «FINALITZAR COMPRA» on podrà modificar qualsevol producte seleccionat o eliminar-lo si això de vol convenient.

L’Usuari ha d’assegurar que els articles seleccionats que apareixen en pantalla són els que vol comprar i posteriorment seleccionar d’entre les zones geogràfiques llistades la corresponent a l’adreça d’enviament. En aquest punt es mostra el preu total dels productes seleccionats i les despeses d’enviament generats. En aquesta pantalla també podrà aplicar un cupó de descompte si ho disposa, el que actualitzarà el total de la compra.

En aquest punt és important incloure clarament les dades d’enviament, un telèfon de contacte, i el CIF o DNI si l’enviament surt d’Espanya. En aquest apartat l’usuari podrà incloure informació útil que consideri necessàries per al missatger.
Si l’Usuari desitja que l’adreça de facturació sigui diferent de la d’enviament, haurà de marcar la casella “La meva adreça de facturació és diferent de la de lliurament” i omplir la informació corresponent.

En la següent fase de el procés de compra, l’usuari haurà de seleccionar la forma de pagament. En aquest moment s’indica de nou a l’Usuari l’import exacte a pagar, resultant de sumar el preu dels productes i les despeses d’enviament, nets de l’eventual descompte promocional.

Seguint l’enllaç “FINALITZAR COMPRA”, es conduirà a l’Usuari a la passarel·la de pagament seleccionada. Un cop tramitat el pagament correctament, es tramitarà la comanda de forma automàtica, confirmant en pantalla la informació de la comanda i enviant un correu electrònic a l’usuari confirmant l’operació.

Únicament enviem productes a Espanya, Alemanya, Bèlgica, França, Grècia, França, Itàlia, Luxemburg, Països Baixos, Portugal.

La compra de productes en lafuente.es està subjecta a el pagament de despeses d’enviament a compte de comprador.

Les despeses d’enviament dependran de la destinació i de el pes dels productes adquirits. En qualsevol cas, les despeses d’enviament efectius es detallaran al llarg de el procés de compra i el comprador tindrà la possibilitat de revisar aquests costos abans de finalitzar la seva compra.

En els enviaments nacionals a Ceuta, Melilla o Canàries el clinte haurà de tenir en compte costos addicionals de duanes que aniran al seu càrrec.

La informació dels terminis de lliurament és estimada i referida en dies laborables. Es gestionarà la comanda en un termini màxim de 24 hores laborables a partir de la data de pagament, exceptuant casos puntuals en què siguin necessaris més dies per a la preparació de la comanda. Els lliuraments a Espanya es realitzen en 1-2 dies laborables. Els enviaments internacionals són 3-4 dies laborables.

LAFUENTE LORENZO SA no es fa responsable de l’endarreriment de la comanda en el termini de lliurament estimat, ja que es realitza mitjançant una companyia externa a LAFUENTE LORENZO SA. El client haurà d’indicar a l’transportista, en el moment de lliurament i en l’albarà de lliurament qualsevol irregularitat en la comanda (trencaments, manca de mercaderia, productes erronis), en el cas que es donés una reclamació posterior LAFUENTE no es farà responsable. En cas de reclamació de client LAFUENTE podria sol·licitar informació addicional sobre aquest (imatges), que haurà de ser enviada via mail a [email protected]

LAFUENTE LORENZO SA es fa càrrec de la gestió de trencaments de casos de reclamacions o ruptures prèvies al lliurament de la comanda.

El lliurament de la comanda es realitzarà a la direcció designada pel client en el formulari de la comanda, sempre que es trobi dins de la zona de repartiment anteriorment esmentada.

En cas d’absència de l’destinatari i sempre que sigui possible, es deixarà una nota de pas amb la informació necessària per acordar una nova entrega en el domicili de l’destinatari o les indicacions necessàries perquè aquest vagi a recollir el producte a un determinat lloc. En tot cas, transcorreguts 7 dies des de l’últim intent de lliurament sense que la comanda hagi pogut lliurar-se, el mateix serà retornat a origen procedint-se a resoldre el contracte.

Es lliurarà la comanda en el més breu termini possible i si pot ser en el termini de lliurament estimat, sempre abans de 30 dies naturals a partir de la confirmació de la comanda. El temps de lliurament estimat en la comanda és informatiu, no contractual. En el cas que es passa de 30 dies naturals, el client podrà cancel·lar la comanda sense cap cost i rebre el reemborsament íntegre d’aquest.

Els lliuraments es realitzaran en dies laborables, de dilluns a divendres no festius, i en horari comercial, de 9h a 21h.

Els lliuraments exprés en 2 hores estan disponibles només a la ciutat de Barcelona. Només es permet aquest tipus d’enviament en dies d’obertura de la botiga de Johann Sebastian Bach de 9h a 13 i de 16: 30h a 19: 30h, excepte festius. Els dissabtes de gener a setembre, ambdós inclosos, l’horari serà només de matí de 9h a 13h.

Fora d’aquest horari podràs triar les altres formes de lliurament.

Només es podrà realitzar aquest tipus de lliurament exprés sempre que tot el que compri estigui físicament a la botiga de Johann Sebastian Bach, que és des d’on sortiran aquest tipus de comandes. Per la tant si veiem que no tenim el producte demandat avisarem el client indicant-li que no podrà tenir un lliurament en 2 hores.

Les comandes es podran cancel·lar sense cap cost fins al moment en què es tramiti el va enviar. Si la petició de cancel·lació de la comanda arriba un cop aquest ja estigui preparat, es considerarà una devolució. Les devolucions poden fer-se fins a 14 dies naturals següents a la data de recepció del producte. Per acceptar la devolució el producte ha de complir les següents especificacions:

  • No s’acceptaran devolucions de productes que hagin estat oberts, manipulats o exposats a condicions inadequades.
  • És obligatori tornar els productes en el seu embalatge original, correctament protegits i en un perfecte estat per a la seva posterior posada a la venda.
  • No s’acceptaran devolucions de cap paquet que no tingui els següents elements d’identificació: nom, cognoms, adreça d’enviament i número de comanda.
  • S’hi ha d’incloure una còpia de l’justificant de compra i de l’albarà de lliurament dels productes dins de l’paquet, on a més s’indiquin els productes retornats i el motiu de la devolució.

Per exercir el seu dret de desistiment, haurà de comunicar-a l’adreça de correu electrònic [email protected], indicant la identificació, l’e-mail utilitzat per a la compra i el número de comanda.

No s’acceptaran devolucions que no hagin estat notificades prèviament.

La devolució de mercaderia donarà lloc a el reemborsament de l’import íntegre en el mateixa manera que s’hagi realitzat el pagament.

Les despeses d’enviament i de la resta de gestions associades a la devolució del producte, aniran a càrrec de client. A més aquest es farà responsable de qualsevol desperfecte, dany o perjudici sofert pel producte en el procés de devolució. En el cas que la comanda arribés equivocat o en males condicions, a causa de l’transport, LAFUENTE LORENZO SA es farà càrrec de totes les despeses d’enviament, tenint en compte que la mercaderia no hagi estat utilitzada, alterada o manipulada i en el cas que vostè ho requereixi li reenviarem de nou la comanda o li retornarem l’import íntegre en el mateixa manera que s’hagi realitzat el pagament. També es farà càrrec de les despeses de devolució i posterior enviament.

No cal devolució en els supòsits previstos en l’article 103 de Reial Decret Legislatiu 1/2007 de 16 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei General per a la Defensa de Consumidors i Usuaris. De manera enumerativa però no limitadora no cap la devolució en el cas de productes personalitzats ni peribles sense perjudici de l’anterior. En cas de dubte poseu-vos en contacte amb LAFUENTE, via mail [email protected] o trucant a l’932.011.513.

Tens algun dubte?